هتل های 4 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آدنیس آنتالیا

هتل 4 ستاره آدنیس آنتالیا در کنار ساحل مدیترانه قرار گرفته است . در شهر آنتالیا هتل های لوکسی در حال ساخت است ,هتل های آنتالیا را می توان با بهترین هتل های دنیا مقایسه کرد .هتل آدنیس در گروه هتل های ۴ ستاره آنتالیا است که در ساحل Konyaalti واقع شده است که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود.

 

امکانات هتل آدنیس آنتالیا:

این هتل ۴ ستاره دارای اتاق های لوکس، سوئیت ،اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی می باشد که همگی اتاقها دارای چشم انداز زیبا به دریا می باشند، این هتل با امکانات رفاهی و دکوراسیون مدرن و تکنولوژی بالا آسودگی خاطر مسافرینتور آنتالیا را به همراه دارد وهمچنین اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مناسب ، بسته های نهار ،گاوصندوق و تلفن مستقیم می باشد. تریای هتل آدنیس در هر ساعتی از روز، به سرو نوشیدنی می پردازد. رستوران نیز با سرو خوراکهای متنوع و سنتی ترکی از میهمانان تور آنتالیا پذیرایی می کند.

 

امکانات رفاهی هتل آدنیس شامل استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) می باشد.میهمانان تور آنتالیا می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت شرکت کنند.شما نیز می توانید از خدمات زیبایی آرایشگاه هتل استفاده کنید.

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور انتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: